main account was logged on while i wassent

If you experience a glitch on the site, create a topic and tell us about it here
PENMASTER
User avatar
Posts: 613
Joined: Wed May 06, 2020 9:08 pm
Reputation: 58

main account was logged on while i wassent

Post #1 by PENMASTER » Sun Aug 22, 2021 2:26 am

so i went to get on db a was on my main account i logged in then logged out to check something and it stayed logged in and when i went to go back it said i was logged in so i got on my alt went on and it was there i could even pm then i think it timed out a min later
love2hate

Genexwrecker
User avatar
Posts: 2665
Joined: Sat Feb 25, 2017 10:52 pm
Reputation: 396

Post #2 by Genexwrecker » Sun Aug 22, 2021 3:53 am

PENMASTER wrote:so i went to get on db a was on my main account i logged in then logged out to check something and it stayed logged in and when i went to go back it said i was logged in so i got on my alt went on and it was there i could even pm then i think it timed out a min later

It can happen the server wont register you logged out. generally takes a few minutes to get you to leave or it times you out after 20 minutes.
Official Duelingbook Support staff
Official Duelingbook Resource Judge
Official Duelingbook Tournament Admin.(Other tournament Admin is Runzy)

PENMASTER
User avatar
Posts: 613
Joined: Wed May 06, 2020 9:08 pm
Reputation: 58

Post #3 by PENMASTER » Sun Aug 22, 2021 9:11 pm

Genexwrecker wrote:
PENMASTER wrote:so i went to get on db a was on my main account i logged in then logged out to check something and it stayed logged in and when i went to go back it said i was logged in so i got on my alt went on and it was there i could even pm then i think it timed out a min later

It can happen the server wont register you logged out. generally takes a few minutes to get you to leave or it times you out after 20 minutes.

the few min was spot on good to know i wassent hacked at the weirdest time ever thank you
love2hate


Return to “Report Glitch”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 138 guests